Přeskočit na hlavní obsah

Vybraný příspěvek

Vanefist neo recenze

Vanefist Neo - nutriční vlastnosti nového doplňku stravy Nadbytečné kilogramy… občas je trapné se k nim přiznat. Znáte mě dobře - pečuji o sebe, ale občas si dovolím malé šílenství. Ale, když jsem stoupla na váhu, myslela jsem si, že omdlím! Nečekala jsem až takovou změnu. Léto se blíží velkými kroky, co mohu udělat? Samotná dieta nestačí. Pomoc! Začala jsem si prohlížet novinky na trhu slim výrobků. Vanefist Neo − neznám, ale vyzkouším. Žije se jenom jednou, a prázdniny se blíží. VANEFIST NEO Letní sezóna znamená výprodeje, jak je známo děvčata, milujeme je a vždy se rády prohrabáváme v oblečení. Jak si mám koupit něco hezkého, když moje váha není připravená na příchod léta?! Hodně jsem se bála, že samotná dieta a cvičení je příliš málo, abych se vrátila do dobré kondice. Hodila by se nějaká podpora. Doplněk stravy? Velmi ráda pod podmínkou, že na bázi přírodních složek. Co to je Vanefist Neo? Slim výrobky jsou stále populární. Není divu, že se stále objevují nějaké

SUBJEKTIVNÍ RECENZE REGENERAČNÍHO SÉRA NA ŘASY LA VIE CLARTE


Pravděpodobně každá žena na světě sní o krásných a dlouhých řasách. Protože, když jsou oči zrcadlem duše, a v první řadě k nám přitahují pohledy jiných lidí, tak jejich kontura je rovněž důležitá. Trend dlouhých a tmavých řas rovněž vycítili výrobci kosmetiky, kteří nás každoročně zahrnují dalšími kondicionéry na jejich péči.

la vie clarte


https://ssl.google-analytics.com/collect?v=1&t=event&ec=rem&ea=lista&t=event&tid=UA-115643417-1&z=1520957079&cid=9efbd0c8-b8ab-7dc4-d56d-a8d400663b59&dt=beauty&dp=%2Fbeauty

Speciálně pro vás jsem otestovala v poslední době módní sérum na řasy La Vie Clarte. Nebyla jsem zklamaná? Přesvědčíte se čtením tohoto postu.

Ale než přejdu k recenzi La Vie Clarte, dovolím si napsat něco málo o samotné péči o řasy a způsobech na jejich prodloužení. O tom, že hluboký pohled je vždycky módní, ať o tom svědčí alespoň popularita tradiční řasenky. Poslední dobou si získává také úspěch zákrok prodlužování řas v kosmetických salonech, který je určitou alternativou pro lepení umělých řas, po kterých – ačkoli je to stále běžné – avšak saháme méně než kdysi. Stále častěji také obracíme pozornost na materiál, ze kterého byly vyrobeny. Mezi milovnicemi tohoto řešení mají velkou popularitu umělé řasy polské značky Inglot nebo americké Ardell, které jsou současně lídrem na trhu v této oblasti. Provedené z přírodních materiálů, takových jako lidské vlasy nebo hedvábí, nevypadají příliš teatrálně, a mohou být nošeny každý den. Avšak umělé řasy vyžadují použití speciálního lepidla, a jeho každodenní aplikace na víčka nezůstává bez vlivu na stav našich očí.

Pokud sledujete můj blog, tak jste určitě zjistily, že jsem fanynkou spíše více přírodních řešení. Nakonec to, co je přírodní, je vždycky více trendy.  Proto si myslím, že při zkoušení si získání ženského pohledu, je nejdůležitější péče o naše vlastní řasy – nejlépe pomocí rozmanité stravy a speciálních kondicionérů. Ale...

Některé kondicionéry mohou být vražedné pro naše řasy a oči


Během hledání na internetu ideálního séra na řasy, jsem narazila na příspěvky blogerek, které varovaly před používáním kondicionéru založených na bázi. Bimatoprostu. Tato tajemná složka (na obalech kosmetiky se schovává pod cize znějícími názvy Dechloro Dihydroxy Difluoro EthylcloprostenolamideTrifluoromethyl Dechloro EthylprostenolamideIsopropyl Cloprostenate, 17-Phenyl Trinor Prostaglandin E2 Serinol Amide nebo také Methylamido Dihydro Noralfaprosta) má velmi účinný vliv na prodloužení a zahuštění řas.

la vie clarte


Takže, v čem je problém?

Bimatoprost je syntetický hormon, který působí lokálně. Na začátku se používal jako lék na zelený zákal, který mimo jiné snižoval oční tlak. Postupem času bylo zjištěno, že jedním z vedlejších účinků je nadměrný růst a zahuštění řas, proto tato látka rychle našla svoje použití v kosmetologii. Bohužel se ukázalo, že to není jediný vedlejší účinek působení Bimatoprostu. Patří mezi ně mimo jiné: poruchy vidění, překrvení spojivek, pocit sucha a cizího tělesa v oku, a dokonce… změna barvy duhovky a zapadnutí očních bulv. Samotné prodloužení řas není také trvalé – trvá pouze v momentu použití kondicionéru s Bimatoprostem. Po ukončení jeho používání dlouhé řasy obvykle vypadávají, a na jejich místo odrůstají normální, kratší. Takže to vypadá na to, že to nestojí za toto riziko.
Takže proč jsem se rozhodla pro kondicionér na řasy? Protože po častém používání voděodolné řasenky a příliš agresivním odličování se moje vlastní řasy staly slabší, kratší a častěji vypadávaly. Naše mámy a babičky by v takových situacích doporučily jejich mazání ricinovým olejíčkem. I když je skutečně účinný, tak kvůli příliš řídké konzistenci stéká do očí a snadno je podráždí. Tak jsem se rozhodla najít kondicionér, který obsahuje zároveň přírodní, jak i účinné složky. A tak jsem narazila na sérum La Vie Clarte 

Kondicionér na řasy La Vie Clarte – složení

rasy

Podívejme se na seznam aktivních složek (co je důležité, samotný seznam složek je krátký). Zároveň na obalu, jak i na stránce výrobce jsou vidět 3 aktivní látky: provitamín B5, Biotynol Tripeptide-1 a glycerin. Zkusme je rozšifrovat.

Provitamín B5
Po proniknutí do pokožky se přeměňuje na vitamín B5, který se přírodně nachází ve vlasech, nehtech a kůži. Je nezbytný pro správný růst vlasů a nehtů, plní také důležitou funkci v metabolických procesech, působí konejšivě. Nedostatek vitamínu B5 je nejsnazší cestou k vypadávání vlasů, včetně řas.
Biotynol Tripetide-1
Jde o biologicky aktivní peptid, který – podobně jako  Bimatoprost – má vliv na prodloužení fáze růstu řas, ale je na rozdíl od něho méně škodlivý. Má také vliv na posílení a ztmavení vlásků, a také zlepšení jejich pevnosti.
Glycerin
Tato složka je velmi populární v kosmetice, protože velmi dobře pomáhá mísit se mezi sebou vodnatým a olejovým látkám. Díky malým částicím snadno proniká do rohové vrstvy pokožky, a umožňuje transport výživných látek do hloubky kůže.
Více na téma složek najdete na stránce. Stačí, že kliknete na tlačítko. Zprovoznila jsem to speciálně pro vás. Dejte vědět, zda se vám líbí, protože je chci používat u jiných článků.

Moje hodnocení na sérum La Vie Clart

Začněme od začátku. To, co nejvíce oceňuji na La Vie Clarte (kromě účinnosti a velkého balení – až 6 ml), je jeho celkem hustá konzistence. Díky tomu se kosmetika snadno nanáší a nestéká mi z víček, takže jsem necítila žádné svědění nebo pálení v okolí očí. Ne zcela se mi líbila nepříliš zajímavá vůně kondicionéru – ale myslím si, že dodatečné vonné látky by mohly dráždit kůži, která je při linii řas přece hodně citlivá.

Stojí také za to obrátit pozornost na samotný obal, Velký dojem na mě udělal nejenom objem lahvičky, ale také samotná, elegantní, a dokonce exkluzivně vypadající krabička, ve které se můžete (doslova!) prohlížet. 
V momentu psaní tohoto postu používám La Vie Clarte tří týdny, ráno a večer. Efekt ještě nejsou senzační, ale přiznávám, že už je jde vidět.  Moje řasy jsou trochu delší, lepší na dotek a trošku tmavší. Je pravdou, že během dne stále používám řasenku, ale z voděodolné řasenky jsem přešla na obyčejnou (a to při tomto počasí není jednoduché), abych navíc nezatěžovala řasy odličováním. Dopřávám si čas na regeneraci řas. Plný efekt by měl být vidět za dva měsíce. Ale už teď vím, že vám mohu s čistým svědomím tento kondicionér doporučit. 




Pokud se rozhodnete pro sérum na řasy…
…bezpodmínečně pamatujte na důkladné odlíčení očí před každým použitím kondicionéru. Sérum se nanáší podél linie řas – a pamatujte, že je to třeba dělat opatrně, aby se preparát nedostal do očí. Zvu vás rovněž ke sledování stránky výrobce séra La Vie Clarte, kde můžete občas narazit na dobrou slevu. V další řadě na Facebooku La Vie Clarte můžete narazit na různé soutěže, které vám upřímně doporučuji  – tímto způsobem vyhrála sérum moje přítelkyně. Možná stojí za to je oslovit přes stránku. V dobách influencerek značky rádi přijímají spolupráci! Pro usnadnění nechávám odkaz 

A to asi jenom tolik. Dejte vědět v komentářích, zda se vám líbí taková forma blogu a delší příspěvky. Brzy na slyšenou!


Názvy snímků:

1.   Serum la vie clarte
2.   Lepení umělých řas
3.   Podráždění očí
4.   Kondicionér la vie clarte
5.   Přírodní řasy

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vivese Senso Duo Oil – recenze olejíčku pro vypadající vlasy

Jak jsem se už zmínila, na podzim a v zimě jsou naše vlasy hodně oslabené – lámavé a vysušené a začínají nadměrně vypadávat. Jak   tomu zabránit? Přede vším začnete je co nejdříve hydratovat a vyživovat, aby se mohly regenerovat a posílit. Já jsem po dobu 8 týdnů používala olejíček Vivese Senso Duo Oil   - nový přípravek na růst vlasů – a musím říct, že mě ten kosmetický výrobek velmi pozitivně zaskočil.

Perle Bleue - recenze nového krému proti vráskám

Jak už určitě víte, miluji testovat novinky! A tentokrát jsem se asi trefila do černého! Proč? Totiž nová řada kosmetiky proti vráskám Perle Bleue má všechno, co může žena vyžadovat od krémů proti vráskám…

Jak rychle posílit nehty?

Zničené nehty jsou problémem řady žen, které chodí na různé kosmetické procedury, jako je manikúra nebo pedikúra . K jejich oslabování se přičiňují i jiné faktory, na které někdy nemáme vliv. Existují ale způsoby, jak je znovu posílit a pomoct jim se uzdravit. V tomto článku najdete několik tipů, jak rychle, účinně a bez námahy dopomoct jejich regeneraci.